Find Mark Wahlberg on Facebook

MarkWahlberg.com Forum Index MarkWahlberg.com
The Official Web Site
 
 FAQFAQ   MemberlistMemberlist 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Click here to visit the Mark Wahlberg Youth Foundation
SAW2
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    MarkWahlberg.com Forum Index -> Other Movies
View previous topic :: View next topic  
Author Message
virginia_lp



Joined: 19 Aug 2005
Posts: 422
Location: Buenos Aires, Argentina

PostPosted: Mon Mar 05, 2007 4:48 am    Post subject: Reply with quote

"The SECOND SEXIEST MAN IN THE WORLD"

jOjO.. he's damn hot Cool
_________________
Such a Markholic

http://virgi-fromthe-sky.spaces.live.com
http://www.myspace.com/virginia_lp
http://www.twitter.com/virginia_lp
virgi1525_91@hotmail.com

Virginia ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
mrsmercer109



Joined: 25 Jul 2006
Posts: 3445

PostPosted: Mon Mar 05, 2007 11:18 am    Post subject: Reply with quote

lol true
_________________


Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address
mrsmercer109



Joined: 25 Jul 2006
Posts: 3445

PostPosted: Mon May 21, 2007 10:25 am    Post subject: Reply with quote

markandme wrote:
I think i heard right that DONNIE WAHLBERG WILL BE IN ANOTHER HORROR MOVIE CALLED SILENCE.
HE PLAYS LIKE A COP OR A LIEUTENANT


the dude that wroted this movie is the dude that created saw 2 and 3 and 4 and the first one and he stared in the first one he played adam
_________________


Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address
MarkIsSleeping



Joined: 12 Oct 2006
Posts: 1809
Location: Wahlberg Island

PostPosted: Mon May 21, 2007 12:14 pm    Post subject: Re: SAW2 Reply with quote

mrsmercer109 wrote:
Jessica_*16* wrote:
markandme wrote:
Did anyone see this movie Question Great movie better than the first. Probably just cause DONNIE WAHLBERG plays in it. The SECOND SEXIEST MAN IN THE WORLD Very Happy


okay markandme, i reply soooo late but i saw sawII yesterday
and i didnt know anymore what the movie was bout but it was sooooo guuuuud
now i saw donnie in it, he plays just like mark and he looks so much like him Very Happy
he was sooo HOTTT in there
OMG i think i'm fallin in love with mark's brother Wink Rolling Eyes
i have to see his other movies!!! Very Happy
byebye!!!

see the black circle boys thats probably his best performince yet but thers more to come



i cant find black circle boys 2 rent. ugh! blockbuster need 2 be fired. i told my mom, i wasnt going 2 dinner with them. ive 8 clock appt with 24. its season finale i cant missed it. i hate it, when we get 2gether. my older sister heather is running late. i dont think, ill make it. its like 5:13 pm over here. idk, what time, their calling. i really need 2 see 24 2nite.
_________________
Technically, you can call me a hitman.
Really? A hitman? Does that pay well?
Oh of course. I make a killing.

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    MarkWahlberg.com Forum Index -> Other Movies All times are GMT - 5 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group